Administrare Blocuri Sector 3 București – Servicii Profesionale oferite de e-Administrare
Ne ocupăm de administrare blocuri în Sectorul 3 din București. Pentru asociațiile de proprietari din Sectorul 3, punem la dispoziție administrator de bloc atestat, experți contabili autorizați, personal tehnic autorizat și dedicație dovedită, astfel încât să oferim un serviciu performant.
Avem în vedere o administrare blocuri sector 3 eficientă pentru asociațiile de proprietari pe care le administram și, din acest motiv, păstrăm legătura cu factorii responsabili din Sectorul 3, cum ar fi Primăria Sector 3, ADP Sector 3, Poliția locală Sector 3.
În ceea ce privește serviciile de administrare imobile sector 3, o mare parte a activității o ocupă serviciul de administrare blocuri sector 3, oferit pentru Asociațiile de proprietari din Sectorul 3 București.
Contract Prestări Servicii – Administrare Blocuri sector 3
Această furnizare de servicii se realizează în funcție de Hotărârea Asociației de Proprietari cu care, de altfel, se încheie și Contractul de Prestări Servicii de administrare blocuri. Contractul de administrare se poate încheia fie pe o durată determinată cu posibilitate de prelungire, fie pe o durată nedeterminată cu posibilitatea de încetare a acestuia în cazul nemulțumirilor asociației de proprietari.
Legislația pentru Asociații de Proprietari
Serviciile de administrare imobile sector 3 prestate de către societatea noastră în Sectorul 3 sunt conforme în cele mai mici detalii cu prevederile legale în domeniu aflate în vigoare. Avem tot timpul în vedere respectarea strictă a prevederilor din Legea 196/2018, Legea de organizare și funcționare a Asociațiilor de Proprietari.
Până la data de 28 septembrie 2018, activitatea asociațiilor de proprietari a fost reglementată prin Legea 230 și HG 1588/2007. Începând cu data de 28 septembrie 2018, noua lege care reglementează activitatea asociațiilor de proprietari este Legea 196/2018, pe care o puteți găsi atât pe site-ul nostru aici sau pe site-ul Legea196.ro.
Orice modificare a legislației va fi pusă în aplicare fără întârziere, astfel încât asociațiile de proprietari administrate de societatea noastră să nu aibă niciun fel de probleme legale sau fiscale.
Servicii Oferite pentru Asociațiile de Proprietari din Sectorul 3 București:
- Contabilitate asociații de proprietari prin softuri specializate
- Servicii de încasări și plăți
- Servicii de resurse umane / fiscalitate
- Servicii de administrare tehnică blocuri
- Servicii de mentenanță periodică
- Servicii de cenzorat asociații de proprietari
- Servicii de reparatii diverse
Vocea Clientului:
„Simplu, profesionist și eficient. Un serviciu de care aveam mare nevoie. e-Administrare ne-a făcut să ne imprietenim în bloc, nu mai avem motive de discuții. Felicitări și mulțumim!”
Contact Rapid e-Administrare – Administrare Blocuri Sector 3
Vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de mai jos. Vom încerca să vă răspundem în cel mai scurt timp posibil. Prin acceptarea utilizării acestui site, declarați în mod expres și implicit că sunteți de acord cu Termenii și Condițiile, precum și Politica privind utilizarea cookie-urilor impuse de e-Administrare.ro.
Preluarea și reproducerea informațiilor și imaginilor publicate pe site-ul https://e-administrare.ro/ se poate face doar cu respectarea Termenilor și Condițiilor.
Vă mulțumim!
administrare
blocuri sector 1 – administrare
blocuri sector 2 – administrare
blocuri sector 3 – administrare
blocuri sector 4 – administrare
blocuri sector 5 – administrare
blocuri sector 6